نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی الجی سینا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی الجی سینا .

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی الجی سینا

ماوس مناسب برای مک بوک چیست؟

جدیدترین مدل این ماوس با نام Magic Mouse 3 در رنگ مشکی (Magic mouse 3) موجود است، اما طراحی اولیه آن از زمان عرضه اولیه آن در سال 2015 تغییر نکرده است.

 

شکل آن به اندازه سایر گزینه‌های محبوب، از جمله Logitech MX Master 3S، ارگونومیک نیست، بنابراین ممکن است برای مدت طولانی راحت نباشد. با این حال، به طرز قابل توجهی خوش‌ساخت به نظر می‌رسد، و فرم باریک آن برای همه اندازه‌های دست مناسب است.

 

قسمت بالای ماوس یک سطح اکریلیک براق چند لمسی است که مانند یک ترک پد کار می‌کند. ضربه زدن روی این سطح، کلیک‌های منظم ماوس را ثبت می‌کند و همچنین طیفی از حرکات، مانند اسکرول، زوم هوشمند و کشیدن انگشت بین برنامه‌ها را تشخیص می‌دهد.

این ماوس از طریق بلوتوث متصل می‌شود و با کابل USB-C به لایتنینگ ارائه شده شارژ می‌شود.

 

لازم به ذکر است که در هنگام شارژ نمی‌توانید از این ماوس استفاده کنید زیرا پورت لایتنینگ در پایین آن قرار دارد.

 

اگرچه ماوس جادویی اپل بیشتر به خاطر همین موضوع مورد انتقاد قرار می‌گیرد، اما اپل روی عمر باتری تا یک ماه یا بیشتر تمرکز کرده است، بنابراین شارژ کردن موس جادویی چیزی نیست که نگران آن باشید. هر روز آن را به چالش بکشید و اجازه دهید شما را آزار دهد.

 

2. بهترین ماوس بی سیم میان رده برای مک بوک

موس Logitech MX Anywhere 3

بسیاری از موس‌های بلوتوث همراهان خوبی در سفر هستند، اما بسیار ابتدایی نیز هستند.

 

Logitech MX Anywhere 3 بر روی ارگونومی و ویژگی‌های بهره‌وری تمرکز دارد که معمولاً فقط در موش‌های رده بالا یافت می‌شوند، اما به شکل قابل حمل‌تر.

 

مانند سایر محصولات لاجیتک MX، این ماوس نیز بسیار خوب طراحی شده و از مواد درجه یک ساخته شده است. این یک شکل متقارن راحت دارد و اگرچه اندازه آن بسیار کوچک است، اما به دلیل پوشش راحت نوک انگشتان، برای همه اندازه‌های دست مناسب است.

 

چرخ اسکرول آن فلزی است و هنگام اسکرول بسیار دقیق احساس می‌شود. همچنین می‌توانید برای حرکت سریع‌تر در میان محتوا، به حالت اسکرول آزاد بروید.

این ماوس به صورت بی سیم با بلوتوث متصل می‌شود و می‌توان آن را با حداکثر سه دستگاه به طور همزمان جفت کرد.

 

با یک کابل USB-C استاندارد شارژ می‌شود و لاجیتک ادعا می‌کند که باتری کاملاً شارژ شده می‌تواند تا 70 روز دوام بیاورد.

 

همچنین می‌توانید دکمه‌ها را دوباره برنامه‌ریزی کنید و کنترل‌های حرکتی را با نرم‌افزار تنظیم کنید.

 

شما می‌توانید این ماوس را در یکی از سه رنگ انتخاب کنید.

 

همچنین، درست مانند Logitech MX Master 3، یک نسخه اختصاصی از این ماوس برای maغیر مجاز می باشد و یک نسخه برای ویندوز (دو نسخه وجود دارد) وجود دارد.

 

در این ماوس، چندین تنظیمات برای استفاده در maغیر مجاز می باشد از قبل پیکربندی شده است و گیرنده USB ندارد.

 

هر دو نسخه Logitech MX Anywhere 3 و Logitech MX Master 3 به طور کامل با maغیر مجاز می باشد و MacBook شما سازگار هستند.

3. بهترین ماوس بی سیم مقرون به صرفه برای مک بوک

موس لاجیتک M720 Triathlon

گزینه‌های پیشرفته‌تر در سری موس‌های MX لاجیتک با تمرکز بر بهره‌وری ممکن است توجه زیادی را به خود جلب کنند، اما لاجیتک M720 Triathlon علاوه بر بی‌صدا بودن، بسیاری از ویژگی‌های مشابه را ارائه می‌کند که آن را به بهترین موس مک بوک برای کاربران حرفه‌ای تبدیل می‌کند. تبدیل می‌کند

 

این ماوس بی سیم دارای شکل ارگونومیک و مناسب برای افراد راست دست است و برای تمامی سایز‌های دست و اکثر موقعیت‌های دست‌های کاربر بر روی ماوس مناسب است.

 

شما می‌توانید این ماوس را به یک گیرنده USB یا از طریق بلوتوث متصل کنید و می‌توانید آن را به صورت بی سیم با حداکثر سه دستگاه به طور همزمان جفت کنید.

 

 

چرخ اسکرول آن دارای ورودی‌های چپ و راست برای پیمایش افقی است و می‌توانید بین حالت‌های کنترل شده، شیاردار و اسکرول آزاد خیلی سریع‌تر جابجا شوید.

 

این ماوس بی سیم دارای سه دکمه کناری و یک دکمه حرکتی است که در جای انگشت شست قرار می‌گیرد.

 

لاجیتک ادعا می‌کند عمر باتری AA ماوس تا 24 ماه دوام می‌آورد و نرم‌افزار آن طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی‌سازی از جمله تعریف مجدد دکمه و تنظیمات پروفایل سفارشی را ارائه می‌دهد.

 

همچنین یک محفظه وجود دارد که می‌توانید گیرنده USB را در صورت عدم استفاده در آن ذخیره کنید.

 

4. بهترین موس بی سیم ارزان برای مک بوک

لاجیتک Pebble M350

همانطور که از نام آن پیداست، Logitech Pebble M350 یک انتخاب بسیار قابل حمل با مشخصات بسیار شیک و حداقل است.

 

این ماوس در چهار رنگ مختلف برای مطابقت با چیدمان و سلیقه شما عرضه می‌شود و اگرچه شکل آن ممکن است عجیب به نظر برسد، اما با هر اندازه دست و حتی نوک انگشت مناسب است.

 

می‌توانید این ماوس را به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث به مک بوک خود متصل کنید.

 

این ماوس از یک باتری AA برای تأمین انرژی استفاده می‌کند که لاجیتک ادعا می‌کند می‌تواند تا 18 ماه دوام بیاورد.

 

برخلاف Apple Magic Mouse 2، این ماوس دارای یک چرخ اسکرول فیزیکی است که ممکن است برخی از کاربران آن را به صفحه لمسی، چرخ اسکرول مجازی اپل ترجیح دهند.

متأسفانه به دلیل طراحی جمع و جور آن، گزینه چندان مناسبی برای استفاده طولانی مدت نیست.

 

همچنین فاقد چندین ویژگی خوب مانند دکمه‌های کناری یا چرخ اسکرول با ناوبری سریع و رایگان است که معمولاً در موش‌های با بهره وری بهتر (طراحی شده برای استفاده در سیستم‌های دسکتاپ) یافت می‌شود.

 

همچنین، لاجیتک نرم‌افزار سفارشی‌سازی را برای این ماوس ارائه نمی‌دهد، بنابراین نمی‌توانید تنظیمات یا عملکرد دکمه‌های آن را بدون نرم‌افزار شخص ثالث شخصی‌سازی کنید.

 

گفته می‌شود، اگر زیاد در حال حرکت هستید و به دنبال بهترین ماوس بلوتوث برای مک هستید، این یک گزینه بودجه رضایت بخش است.

 

5. بهترین ماوس کاربردی برای مک بوک

لاجیتک MX Master 3S

ما به طور خاص Logitech MX Master 3S را به عنوان بهترین انتخاب برای ماوس تجاری مک برجسته می‌کنیم، اما همه نسخه‌های سری MX Master گزینه‌های عالی هستند. حتی برخی از مدل‌های قدیمی که در بازار به فروش می‌رسند تنها تفاوت‌های جزئی با آخرین نسخه‌ها دارند.

 

هر موس در این مجموعه دارای همان شکل ارگونومیک در سمت راست است و دارای یک جای انگشت شست با دکمه حرکتی یکپارچه است. همه آن‌ها به صورت بی سیم از طریق بلوتوث متصل می‌شوند و می‌توانند با حداکثر سه دستگاه جفت شوند. این ماوس برای برنامه نویسان بسیار مناسب است.

لاجیتک عمر باتری این ماوس را با شارژ کامل تا 70 روز افزایش داده است.

 

آن‌ها همچنین دارای دو چرخ اسکرول اختصاصی هستند، یکی برای اسکرول عمودی معمولی و دیگری برای اسکرول افقی. چرخ اسکرول عمودی به شما امکان می‌دهد پیمایش رایگان سریعتر را فعال کنید و سرعت پیمایش اسناد طولانی را افزایش دهید.

این مدل جدیدترین نسخه است و دکمه‌های کلیک ساکت‌تر و سنسور بهبودیافته با محدوده CPI گسترده‌تر را اضافه می‌کند، که مخصوصاً در صورت داشتن صفحه نمایش 4K مفید است.

 

همچنین یک نسخه اختصاصی مک از نسل قبلی Logitech MX Master 3 وجود دارد که دارای طرح رنگی متفاوت و چندین تنظیمات از پیش پیکربندی شده برای maغیر مجاز می باشد است.

 

در حالی که این موس‌ها معمولاً کابل شارژ USB-A به USB-C دارند، نسخه MX Master 3 Mac دارای کابل شارژ USB-C به USB-C است تا شارژ کردن ماوس را بدون نگرانی در مورد دانگل آسان‌تر کند.

6. بهترین موس ارگونومیک برای مک بوک

لاجیتک لیفت

ما این روز‌ها زمان بیشتری را با دستگاه‌های خود می‌گذرانیم، بنابراین ارگونومی ماوس بیش از هر زمان دیگری مهم است. لاجیتک لیفت یک ماوس عمودی است، به این معنی که آن را در موقعیت "دست" نگه دارید.

 

توجه داشته باشید که اگر با موش‌هایی با شکل معمولی احساس ناراحتی کرده‌اید، ممکن است کار با یک موس عمودی دشوارتر باشد، به خصوص اگر قصد دارید برای مدت طولانی از ماوس خود استفاده کنید.

 

ماوس بی‌سیم لاجیتک Lift دارای دکمه‌های کلیکی بسیار بی‌صدا و یک چرخ اسکرول است که به طور خودکار بین حالت اسکرول دقیق و حالت اسکرول سریع جابجا می‌شود.

 

این ماوس در سه رنگ تولید شده است که با تنظیمات اداری یا خانگی به خوبی کار می‌کند و جالب اینکه نسخه مخصوص چپ دست‌ها نیز دارد.

 

این دستگاه به اندازه موس‌های پیشرفته مانند Logitech MX Master 3S دارای ویژگی‌های متمرکز بر کار نیست، اما شکل آن بیشتر برای دست‌های کوچک و متوسط ​​مناسب است.

 

این ماوس از طریق بلوتوث به مک بوک متصل می‌شود و به گفته لاجیتک، با استفاده از یک باتری AA تا 24 ماه عمر باتری دارد.

 

به طور کلی، این ماوس به اندازه برخی از گزینه‌های دیگر این لیست قابل حمل نیست، اما اگر به دنبال مدل ارگونومیک‌تری برای کار‌های روزمره یا مرور هستید، انتخاب خوبی است.

7. بهترین موس بازی برای مک بوک

لاجیتک G604 LIGHTSPEED

ترکیب سهولت استفاده با ماوس و عملکرد همه جانبه برای بازی می‌تواند مشکل باشد، اما ماوس بی سیم لاجیتک G604 LIGHTSPEED هر دو را به سبک زیبایی ارائه می‌دهد.

 

در حالی که به اندازه برخی از ماوس‌های بازی که منحصراً برای عناوین FPS طراحی شده‌اند سبک نیست، اما همچنان دارای مجموعه‌ای از دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی، کیفیت ساخت جامد و شکل ارگونومیک است که تقریباً برای همه کاربران راست دست است. اندازه دست و نوع دستگیره مناسب است.

 

از نظر عملکرد، از سنسور پرچمدار لاجیتک استفاده می‌کند و تأخیر کلیکی بسیار کمی دارد، بنابراین هنگام بازی (در هر سبکی) سریع و پاسخگو است.

 

شما می‌توانید این ماوس را با استفاده از بلوتوث مستقیماً از جعبه وصل کنید و از آنجایی که بر خلاف بسیاری از ماوس‌های گیمینگ نور RGB ندارد، می‌تواند مصرف باتری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 

به این ترتیب این ماوس از باتری قلمی برای تأمین برق استفاده می‌کند و طبق ادعای لاجیتک می‌تواند استفاده از ماوس را تا پنج ماه و نیم تضمین کند.

 

چرخ اسکرول این ماوس دارای ورودی‌های شیب به چپ و راست برای اسکرول افقی است و دارای حالت‌های «پیمایش شیاردار آهسته‌تر» و «پیمایش آزاد» است که می‌توانید به صورت دستی با فشردن یک دکمه آن را فعال کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۳:۴۷ توسط:سینا موضوع: نظرات (0)